خاکستری

گاه نوشت های آدمی که نه سیاه بود نه سفید ...

خاکستری

گاه نوشت های آدمی که نه سیاه بود نه سفید ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

چرا خاکستری؟

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ق.ظ


آن بیرون توی دنیای واقعی یا همینجا لابلای این صفحه ها و حروف مجازی، آدم ها تمام زورشان را می زنند تا سفید باشند. تمام شکست عشقی خورده ها، بیکارها و ورشکسته ها و خیل عظیم آدم های نالان دور و بر، سفیدی پرچم دستشان چشم آدم را کور می کند. که چی؟ که "من بی گناهم". اگر خوش شانس باشی تک و توک هم به پست آدم های سیاه می خوری که خودشان را انتهای گناه کاری و کثافت می دانند. درصد قابل توجهی هم سیاهی را توی دوران جوانی و جاهلیت خود جا گذاشته اند و حالا سفید اند! این مرض سیاه و سفیدی نمی دانم از کی همه گیر شده اما خیلی حال بهم زن است. چرا ؟ چون من فکر می کنم اگر شخصیت های مذهبی و افسانه ای را بگذاریم کنار، در بین هفت میلیارد ادم روی این کره خاکی، حتی یک نفر هم وجود ندارد که سیاه باشد یا سفید. حتی یک نفر! حالا این همه مدعی برای چیزی که وجود خارجی ندارد حال آدم را بهم می زند. آدم ها همه خاکستری اند و من هم یکی از هفت میلیارد خاکستری خاک بر سر دین دنیا ! نه سیاهم نه سفید ولی هم سیاهی دارم و هم سفیدی! من خاکستری ام!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۰
مرد خاکستری

خاکستری

سفید

سیاه

نظرات  (۶)

خاکستری خیلیم رنگ شیکیه. هممون خاکستری هستیم و این بنظرم منطقیه تره
پاسخ:
من قبلا یبار به این جواب داده بودم ولی نمی دونم چرا نیس. یادمم نی چی نوشتم الانم جوابم نمیاد !
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۶ علی رضائیان
ای بزرگ مرد خاکستری... یه لطفی کن و باز برامون از زندگی بگو :))))
پاسخ:
زندگی کردن داره گفتن نداره . باس زندگی کرد :)
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۳ خانوم پاف
به قران مجید ! 
پسرم عاقله ....
پاسخ:
مرسی مامان . کاش باشه 
آدما همیشه میخوان اون چیزی رو نشون بدن که نیستن
پاسخ:
دقیقا . و بررسی اون چیزی که نشون میدن و چرا بین اینهمه تصویر اونو نشون بقیه میدن خیلی جالب، غم انگیز و چندش آوره بعضا!
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۴ سمیرا الف
خیلی خوب گفتی . خیلی :)
پاسخ:
مرسی کلی :)
من معتقدم برای خدا بودن یا باید خوب خوب بود یا بد بد..
و چون ما نمیتوانیم بینهایت باشیم و محدودیم نمیتونیم خوب این مسئله رو نشون بدیم با تموم اینها تمایل به این سفیدی ها و سیاهی ها داریم ...
من فکر میکردم فقط من خاکستری هستم!
 به قولی 
خاکستری رنگ حقیقته...
پاسخ:
بحث چیزیه که هستیم نه چیزی که نشون میدیم یا می تونیم شون بدیم. 
هممون خاکستری ایم ... همم رنگ حقیقت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی